dokumentacja kartograficzna


Uwielbiam takie spacery po parku..



zwłaszcza jak jest tyle kałuuuuż! hops! :)


No i do tego tyle psiaków do zabawy :D
kolega ma na imię Gruby (tak go wołał jego człowiek) .. i też ma problemy z koncentracją na komendach .. jak ja :P



.. no perspektywa kąpieli była bardzo kusząca .. ale Pani zabroniła .. powiedziała, że jak się wpakuję w tą wodę to mnie do domu nie wpuści :P

Fak, woda ta dziwny kolor miała .. taki .. jak nie woda ..


Ja nie wiem.. czy wszystkie Niemce to takie usłuchane są? Czy one nie mają własnego zdania .. człowieki się zachwycają, że to takie mądre psy .. a moim zdaniem nie mądre tylko bez własnego zdania o! No a ja swoje zdanie mam.. tylko gorzej jak rozmija się ono ze zdaniem człowieków moich :P



Oooo a tak Pani udokumentowała nasz spacer :)
Przeszliśmy 2,3 km w 50 min

Ja chyba jednak więcej niż te 2,3 km, i nie przeszedłem tylko połowę drogi przebiegłem. Pani powinna ten telefon do mnie przyczepić, wtedy by wyszło jaki usportowiony jestem :) hau!


5 komentarze:

  1. A to dobry pomysł aby sprawdzić ilość przebytych kilometrów. Kasta jest owczarkiem belgijskim i jakby wykonuje komendy trochę z opóźnieniem, tzn jak juz poliże kupę ( pomimo, że zabraniam), staje po jakimś czasie, (np na końcu ścieżki), itp. Jednak w jednym jest doskonała, w momencie kiedy trzymam w ręce smakołyk wykonuje komendy na czas. Ot mądry piesek. Natomiast pani Kasty czyta szereg książek o psiowo- ludzkich przyjaźniach. Uwielbiam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gubie sie w tych dynamicznych wydladach blogspota wiec nie mam pewosci czy pod najnowsza notka pisze:))

    Faktycznie fajny pomysl z mierzeniem odleglosci. Z Colą robimy krótkie spacery i nie ma co mierzyc.. starsza pani sie nam szybko męczy niestety :( Bo z tymi niemcami to juz tak jest ze lubia czlowiekowi sie przypodobac :) Gdzie to taki ładny park macie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fado piękna, a sprawa posłuszeństwa nie jest taka w końcu najważniejsza.
    Blog fantastyczny i z chęcią bym poobserwowała, ale nie umiem znaleźć odowiedniego przyciśku ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadza się ,
    Pani powinna to urządzenie do Ciebie przyczepić,
    wtedy miałaby takie wyniki że hej :-)))

    Niemcami się nie przejmuj,
    i tak jesteś od nich przystojniejszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie :), to by było dopiero gdyby trasę Fado zarejestrował :)

    OdpowiedzUsuń

 
Instagram

Obserwatorzy:

Polecam:

Lubisz mnie?