Psy w Wilkach


Wilcza Góra tak dokładniej nazywa się miejscowość gdzie hopsałem :)

Miałem okazję spotkać przepiękną czekoladową panienkę o cudownym imieniu Laura, dziewcze młodziutkie, więc trochę się mnie bała ..




.. no sam sobie winien jestem, bo miast delikatnie podejść do niewiasty tak młodej, to jak burak doskoczyłem i chciałem tarmosić ..


.. jedyne co mam na swe usprawiedliwienie, to ta ilość futra do miętolenia i tarmoszenia zachęcająca :)



Piękne tereny w tych Wilkach mają :)
Jak wzrokiem sięgnąć (zza trawy nie widzę zbyt wiele) same pola i lasy, podobno nawet dziki pod płot podchodzą .. brrr.. jednak taki dzik to nie to samo co krwiożercze sarny! [kto śledzi mojego facebooka ten wie]



Cudowna! :)




ta niewielka, kudłata istotka tez potrafiła pokazać ząbki i mnie przegoniła kilka razy :P



Ale w końcu jednak przekonała się do mojej osoby na tyle, że pozwoliła się obwąchać ..



.. i szepnąć coś do uszka :)


Czekamy na kolejne spacery :)


Zapraszam na bloga Laury [TUTAJ]

31 komentarze:

  1. Ale śliczna panienka :-)
    I jakie ma futro...
    A ty nie powinieneś chodzić czasami w sweterku ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za ciepło na sweterki .. z resztą rok temu -30 było a ja galopowałem :)

      Usuń
  2. Nooo slicznosci panienka Laura. Az zaczynam byc zazdrosna.
    Kira

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahh widzę kolejny udany spacer. :)
    Oj Fado, Fado musisz być mniej porywczy. :)
    Super zdjęcia, szaleństwo pewnie było.

    Pozdrawiamy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super było :) nie umiem doczekać się kolejnego spotkania ;)

      Usuń
  4. Laura już też pod płotem siedzi kiedy może i wypatruje, bo chociaż narwany to chłopak to jakiś taki swój. Może to przez ten kolor czekoladowy? Może ten równie Wilczy temperament? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodka niuńka :) Widać zabawa udana i pewnie powtórka z rozrywki juz niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham psy jestem bardzo psiarą zaobserwowałam blog piękne są psy.wszystkiego najlepszego w życiu życzę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pięknie dziękuję i Tobie również wszystkiego dobrego :)
      ps. proszę o używanie znaków interpunkcyjnych - łatwiej będzie czytać komentarze ;)

      Usuń
  7. piękny blog :) zdjęcia super, chętnie będę zaglądać :) pozdrawiam, Ola.

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze kochałam psy i bez nich nie umiem żyć,zapraszam też do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra razem wyglądacie Fado, a z Laury piękna sunia. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo Laura jest super :) choć nie do końca się jeszcze do mnie przekonała ;P

      Usuń
  10. Cuuuudowne zdjęcia!!!
    Psiaki miały radochę =)
    Tylko Benego tam brakowało...

    Pozdrawiam Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to zapraszamy na następny spacer :) chyba wydarzenie na FB będziemy musieli jakieś zrobić bo więcej chętnych się szykuje ;)

      Usuń
    2. Fajnie by było =)
      Tylko czy to daleko od nas???

      Pozdrawiamy Natalka i Beny

      Usuń
    3. nie wiem gdzie jest "od was" ale my z wawy jesteśmy, a te galopy były w Wilczej Górze

      Usuń
    4. Oooo to daleko...
      My z Tarnowa koło Krakowa no więc trochę mamy =)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. no nie może tak być .. trzeba jakieś spotkanko zrobić ;)

      Usuń
  12. Uroczą koleżankę ma Fado. :)
    Super spacerek, psinki zapewne porządnie się wyszalały. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczą koleżankę ma Fado. :)
    Super spacerek, psinki zapewne porządnie się wyszalały. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo, no to gratuluje udziału w szkoleniu :)

    Was to nosi, pozazdrościć podróży:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Natalia my na jurze bywamy jak jest ciepło, wiec kto wie.. może jednak jakiś spacer uskutecznimy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale się działo, ho, ho. Ty Fadziu to masz szczęście :)

    OdpowiedzUsuń

 
Instagram

Obserwatorzy:

Polecam:

Lubisz mnie?