liściochy

oo takie wieczorne zabawy uwieeeeeelbiam! :)


Też sobie tak hopsacie?



9 komentarze:

  1. O tej porze to my śpimy :-)))
    A ty lubisz jak widzę nocne spacery ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nikt tak nie hopsa, jak Ty fado!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ostatni spacer odbywa się o 19-20 i starcza to mojej suce. A liściory już niedługo spadną i wtedy będzie szaleństwo. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością pobuszowałam po blogu. Tym większą, że bohater jest schroniskowy, a ja jestem sympatyczką schroniskowych zwierzaków. Moja Wrona też ze schroniska.
    Pozdrawiamy serdecznie. Będziemy tu zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fado, przecież nikt tak nie hopsa jak ty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. damakier1 - dziękuję za odwiedziny, wasz blog też już wylądował w moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Filmik oglądałam z wielką przyjemnością! Uśmiech sam pojawił się na twarzy. Wielki wariat! :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj :) wspaniałe zdjęcia :) Frodziku ale fajnie wybiegałeś się wieczorem :) Pozdrawiamy:Ewa,Goldi i Ivo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha! Głupawka nie z tej ziemi. Coś w stylu tej zabawy, nie pamiętam jej nazwy, ale chodzi o to, że jak leci muzyka to dzieci skaczą, biegają, wyłącza się i zastygają w bezruchu ;D

    OdpowiedzUsuń

 
Instagram

Obserwatorzy:

Polecam:

Lubisz mnie?