Wieczorny spacer


Uwielbiam jak człowieki zabierają mnie na pola żebym sobie pobiegał!


Zawsze mają smaczki.. i na każdym takim spacerze ćwiczymy posłuszeństwo :)
[wiecie, że za to że przybiegnę też smaka dostanę? naiwne są te człowieki :P]





I moja ulubiona zabawa .. wymęczyć psa :)
Polega na tym, że pan odchodzi jakieś 30 - 40 m od pani i wołają mnie na zmianę. Za każdym razem dostaję smaka .. pyszna zabawa!




Ładne niebo było prawda?





Chwila na pogryzienie patyczka ..



.. i wracamy do domu :)



7 komentarze:

  1. Ty to masz energii , za dwóch :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta wasza psinka :). bryka szaleje :D no i dostaje jedzonko przy tym :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś wysportowanym pieskiem! Super! :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  4. "Wymęczyć psa" wspaniała zabawa! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam tak biegać! :) ten wiatr w uszach! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super miejsce do biegania. człowieki muszą Cie bardzo kochać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj bardzo :)
    jestem takim jakby ich dzieckiem :P

    OdpowiedzUsuń

 
Instagram

Obserwatorzy:

Polecam:

Lubisz mnie?