w torbie

Uwielbiam weekendy :)


Człowieki zawsze znajdują dla mnie czas, żeby iść na dłuuuugi spacer :)



A czasami nawet spotkam kolegę lub koleżankę:


Choć ten  kolega był odrobinę natarczywy .. i miałem pewne obawy co do niego i musiałem go przegonić (choć na zdjęciu wygląda to jakby on przeganiał mnie :P)




A wieczorkiem po spacerze i kolacji .. zasłużony odpoczynek .. w torbie pani ;)



Pani się śmieje, że z jej torby to niedługo legowisko moje będzie i ona nie będzie mogła jej do pracy nosić :P



5 komentarze:

  1. Ale Fado pięknie zapakowany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię weekend :-)
    Chyba musisz odkupić Pani tę torbę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj:) Wspaniałe zdjęcia :) Weekendy są super :) Rozśmieszyło mnie zdjęcie jak zapakowałeś się w torbę :) jak to zrobiłeś ? jesteś niesamowity :)Pozdrawiamy:Ewa,Goldi i Ivo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyżbyś strajkował przeciwko wyjściu Pani do pracy? Zdjęcia z torbą są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń

 
Instagram

Obserwatorzy:

Polecam:

Lubisz mnie?