Pobudka! Wstać!



"Pobudka wstać!
koniom wody dać!"


No dobra, nie koniom a mi .. :)
No i oczywiście na dwór trzeba jeszcze rano iść, a to w sobotę o 7:00 wcale nie jest takie proste dla moich człowieków.

Tak więc najpierw zaczynam krążyć ..


Czasem mokrym nochalem trącę (jak na dźwięk pazurków nie reagują).. i wtedy pani zaczyna mnie głaskać za uszkiem :)



Żeby człowiek szybciej się zwlókł z łóżka czasami muszę mocniej złapać.


.. no właśnie, bywa i tak, że to mnie łapią :P



Po spacerze nie może być tak, że pani siada z kawą przy komputerze .. w takich sytuacjach przyczajam się .. odwracam uwagę .. i już mam mordkę w filiżance z kawą! :)


Pana też trzeba obudzić :)







Po spacerze, śniadaniu, łyku kawy i pozaczepianiu człowieków należy mi się krótka przerwa :)




21 komentarze:

  1. Fado cudny jesteś :-) I tyle - cudny i już!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny jesteś! :)
    Co te człowieki się z Tobą mają... :P

    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakis Ty sliczny, Fado. Masz mordeczke kwalifikujaca sie do ciaglego obcalowywania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze napisać komentarz raz jeszcze. Pierwszy mi chyba zjadło bo komp sie zawiesił. Rytm poranków mamy ten sam. Mi dochodzi jeszcze śniadanie dla córki. Po spacerku jeszcze kawka przy kompie. Na późny spacer Kasta reaguje mrukliwym niezadowoleniem, takim warczeniem pod nosem, dość dosadnym, niemiłym dla ucha. I wtedy wiem, ze czas juz wstać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, kawa zawsze po spacerze jest :) taki rytuał :P

      Usuń
  5. Jaki Ty jesteś słodki Fado... :). No mordkę to masz taką do kochania!!! :D. Ale wiemy, wiemy, że waleczny też jesteś! Zwłaszcza w słusznej bitwie o swoje prawa (do spaceru i wody) ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja mam jeszcze pytanie.. Jak zrobiliście takie fajne rozwijane menu? Np. Tu też jestem i Facebook itd. :)
    Oraz tak fajnie wyglądające posty? Jak wchodzisz w główną i masz wybór. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy szablon ma inny układ, możesz poszukać sobie szablonu w internecie i wgrać darmowy :)

      Usuń
  7. Oj Fado.Ty lepszy od budzika.Może i mnie obudzisz? x)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rytm dnia swoją drogą, a mnie bardzo interesuje Fado, gdzie Ty masz resztę swojego kochanego ciałka na dwóch ostatnich fotkach?? :D Wygląda jakby sama głowa leżała :P
    Nasze sobotnie, poranne zmagania wyglądają podobnie, tylko wtedy to Pańcia ma wolne i poranne spacerki uskutecznia Pańciur :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To zapraszam na gg - u mnie na blogu w : O mnie jest nr. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakbym czytała o poranku moich psów;)

    OdpowiedzUsuń

 
Instagram

Obserwatorzy:

Polecam:

Lubisz mnie?