Zimowe pola


W niedzielę poza porannym spacerem byłem też z człowiekami na łące na Białołęce :)


Ja sobie galopowałem.. a człowieki próbowały się dogrzewać :P



Pan się ze mną ganiał ..


.. ale nie dałem mu się złapać :P



Chociaż jak mnie przywołał to raczej przychodziłem, tak żeby mu głupio nie było, ale starałem się siadać bliżej pani bo to ona smaczki miała w kieszeni hehe :)



Sam sobie śniegiem po oczach sypnąłem .. tylko ja tak potrafię ..



Niczym zajączek!
.. ekhm .. to chyba nie te święta [?]


aaaa, no i znowu był ten człowieko-ptak!


Nawet nam machał, nie powiem, że dziwne to stworzenie.. takie brzęczące i machające - zastanawiam się czy kolor skrzydeł zależy od pory roku - wiecie może?



Ja sobie troszkę pobiegałem, człowieki wymarzły, a potem wróciliśmy do domu :)


A jak Wy spędzaliście weekend?

20 komentarze:

  1. Oj, nasz weekend zdecydowanie nie był tak biegająco skoczny :). Piękne te galopady :D. Człowieko-ptak dziwny. Mistrzowskiej śnieżkiem po oczach robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już zapomniałam co było w weekend :-)))
    A ubranko masz na duże mrozy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie potrzebuje ubranka ;) rok temu pani mi tylko łapki czymś smarowała i było ok, fakt że nie chodziliśmy na długie spacery bo i człowieki by nie wyrobiły :P

      Usuń
  3. Minusem puszczania psa ze smyczy jest to że się marznie ;p bo jak masz go na smyczy to ciagnie i ci cieplo :D ;p super galopy :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny spacer.Widać Fado się wybiegał

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę kolejny udany 'wypad'. :D
    Super, że zima nie przeszkadza w zabawach.
    Weekend przeleżałam w łóżku...

    Pozdrawiamy. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fado w doskonałej zimowej kondycji. U nas więcej śniegu, pewnie by się zakopał po uszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj zimą to sa takie dni że jest lodownia, a czasem całkiem fajnie. Ostatni weekend był zdecydowanie z serii tych mroźnych :) Fado przeszczęsliwy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najfajniej jest jak jest mróz, śnieg i świeci słonko :)

      Usuń
  8. Widzę, że kolejny miłośnik zimowych harców :) Fado w śniegu niemal jak ryba w wodzie :P Widać, że zadowolone psisko.
    pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  9. zimowe harce to coś pięknego! Nie wiem czemu wielu wlaścicieli wychodzi z założenia, że zima to psa trzeba zamknąć w domu ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie rozumie ludzi czemu oni ciągle tak marzną, pobiegaliby z nami i byłoby ok.

    OdpowiedzUsuń

 
Instagram

Obserwatorzy:

Polecam:

Lubisz mnie?