psiaki z Azylu

nie wszystkie psiaki mają się tak fajnie jak ja .. ale ja kiedyś też byłem w takim miejscu .. tylko tam było dużo psów i jeden kochany człowiek który dawał nam jeść i rozmwiał z nami, żebyśmy nie ześwirowali.. pamiętam to jak przez mgłę, bo byłem mały wtedy..
Moja człowieka była w sobotę w Schronisku Azylu pod Psim Aniołem i to psiaki, które szukają swoich człowieków. Opisy wraz z większą ilością zdjęć znajdują się na stronie www.psianiol.org.pl

















































5 komentarze:

  1. Trzymamy wszystkie łapy aby kazdy z Was znalazl swojego człeka. Piękne psy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne psy,
    aż żal że nie mają własnych domków :-(
    Trzymamy kciuki za domki dla piesków !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie smutne oczęta. Bidulki. Ukochałabym je wszystkie. Smutno pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. o! A tu można zostawić komentarz...
    W Zwierzakom Pstryk! się nie da :(... a chciałam napisać, że "Nie przypuszczałabym, że Ów Psior na kółkach się porusza... Ma taki uśmiechnięty i rozczulający wyraz pyszczka :)."... Psiaki z azylu i kot(y dwa?) piękne... Oby wszystkie domki znalazły!

    OdpowiedzUsuń
  5. biedulki :( eh oby i one domki szybko znalazły ...

    OdpowiedzUsuń

 
Instagram

Obserwatorzy:

Polecam:

Lubisz mnie?