TV z człowiekami



czasami oglądam z człowiekami TV .. tzn nie tyle TV co w monitorze od komputera.. ale mniejsza o to :)

Seriale które uwielbiają moje człowieki:

1. Gra o tron

Serial produkcji HBO. Niesamowity klimat fantazy, siedem rodów walczy o panowanie nad ziemiami krainy Westeros. Brutalność, seks i krew są na porządku dziennym. Intrygi i zdrada w każdym odcinku. Wspaniałą rol odegrała Emila Clark jako Daenerys Targaryen. Kupiona przez przywódcę plemienia barbarzyńskiego, podróżuje wraz z bratem i opiekunem. Dziewczyna z delikatnej i subtelnej niewiasty przeradza się w niezależną wojowniczkę, która jak się okazało w następnej serii (mam nadzieję, że się doczekamy) zmieni losy bitwy.

2. Hoży doktorzy
Serial pokazujący perypetie młodych lekarzy, i przyjaciół. Głównym narratorem i bohaterem jest Dr John 'J.D.' Dorian. Dużo zabawnych scen, ale i momenty refleksji, jest radość ale jest także smutek i łzy. Z odrobiną dowcipu pokazana jest praca lekarzy. Zestawienie różnych charakterów gwarantuje świetną zabawę.




* obrazki zapożyczone z www.filmweb.pl


Trzymając się zasad zabawy typuję innych autorów blogów:
Pani Klary
Pani Jeremiki
Giga
Jasna
Madi

 ZASADY:
1. Opublikuj u siebie na blogu logo taga.
2. Napisz, kto Cię otagował.
3. Otaguj co najmniej 5 innych blogerek
4. Wymień i opisz kilka swoich ulubionych seriali.


3 komentarze:

  1. Dziękuję za zaproszenie,
    ale nie oglądam TV.
    Wolę wpaść na blogi i poczytać co słychać.
    Jak policzyłam sobie ,
    to mam 7 etatów do obsłużenia.
    Nie wyrabiam się.

    Ale zastanowię się i przemyślę,
    co mi się zdarza od czasu do czasu obejrzeć.:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe zaproszenie do zabawy. Nie mogę jednak wziąć w niej udziału, bo nie oglądam seriali telewizyjnych. Przykro mi. Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

 
Instagram

Obserwatorzy:

Polecam:

Lubisz mnie?