spotkanie z Zuzikiem

W niedzielę o 15 byłem z moimi człowiekami na spotkaniu szkoleniowym organizowanym przez Centrum Edukacji Kynologicznej ZUZIK


Szkolenie odbyło się w parku na Kępie Potockiej w Warszawie.

Bonzo z bloga pies w warszawie też był :)


Od organizatora:


W programie:
- szkolenie klikerowe – o metodzie, zaletach
- nauka podstawowych komend
- metoda "3xS=szczęśliwy pies"
- porady – szkoleniowe, pielęgnacyjne, żywieniowe

zobacz więcej o akcji: na stronie zuzik.pl lub na wydarzeniu na facebook'u

Osoby, które chcą wziąć udział w bezpłatnej lekcji pokazowej prosimy o wypełnienie formularza (http://zuzik.pl/zapisy), liczba psów ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.



Było sześć psiaków - razem ze mną :)
Ja chyba byłem najbardziej pobudzony i zaaferowany zaistniałą sytuacją.. Bonzo zachowywał się wzorowo - Pani powiedziała, że jak ona się nauczy to ja też tak będę (ja nie rozumiem to w końcu ona chodzi na szkolenie czy ja?)


Ten cały kliker strasznie mi się spodobał .. cały czas były smaczki :P



No dobra .. trochę się ciągałem .. panią delikatnie zdenerwowałem na szczęście Pan prowadzący szkolenie była tak fajny że podszedł i porozmawiał co robić i jak się zachować :)








Niemiec i Labek próbowali skupiać na sobie uwagę swoich człowieków .. bardzo rozgadane psiaki.


Bonzo miał wywalone na wszystko ;)


Ja troszkę pogadałem do Bonza .. nie wiem czemu ale jakoś coś mi w nim nie leży .. Pani mówi, że będziemy nad ty pracować - żebym lubił inne psiaki - zobaczymy co z tego będzie :)


Odwracanie uwagi od rozpraszaczy za pomocą smaczków.


Pisałem, że Bonzo miał wywalone? Sytuacja się zmieniała, jak wyczuł że może dostać smaka :P


No wśród uczestników był jeszcze fajny dżamniorek - który podobnie do mnie nakręcał się na inne psiaki i popiskiwaniem starał się zwracać na siebie uwagę swojej Pani.


Ahhh no i przeurocza, młodziutka sunia, bardzo mądra :)
Super mi się z nią hopsało :)


Mina mówi wszystko :P







Nauka chodzenia przy nodze - Pani mi dziś tak z piłeczką robiła.. ale była zadowolona jak przeszedłem cały chodnik wpatrzony w piłeczkę :P



No i część integracyjna :)












Fajne pomysły na zabawę też były:






Starcie tytanów!

















Dziękujemy za cenne rady, na pewno będziemy się do nich stosować - nawet kliker odkopaliśmy :)

6 komentarze:

  1. Oj chyba do późnej starości będziesz hopsać :-)))
    Taki charakter jak u Maksa...
    Ale fajne koleżanki i koledzy na tym szkoleniu...

    OdpowiedzUsuń
  2. no śliczne są te zdjęcia, łał :)

    ale Fado przecież lubi inne psiaki, tylko Bonzo mu dziś nie podpasował więc to chyba nie jest większy problem?

    OdpowiedzUsuń
  3. Obaj kastraci więc rywal to chyba nie :) Nie wiem, ale pobudzony był bardzo i wtedy wszystko wydaje się sto razy gorsze to i może Bonzo go wkurzał czymś. Piotr mówił, że Bonzo ma trudniej w kontaktach z psami, bo ma wysoko ogon i oczy blisko siebie i jak się patrzy to inne mogą to odebrać jak rzucenie wyzwania.

    E, spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fado, masz cudną mordeczkę, a nos w szczególności, bardzo lubię na Ciebie patrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. hersylia810 - dziękuję :) bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam w słoneczny wieczór życząc pięknego
    słońca, pogody ducha i wspaniałego samopoczucia!

    OdpowiedzUsuń

 
Instagram

Obserwatorzy:

Polecam:

Lubisz mnie?