Działkowicz


Człowieki przez weekend w Zabrzu sobie balowały, a w poniedziałek odpoczywaliśmy na działeczce :)


Ja się wyhopsałem i wygrzałem kości na słonku :)



Człowiekom niezbyt się podobało że wykopałem sobie dołek na trawniku - a ja chciałem się schłodzić :)

Też macie ten problem?


Wiecie jak sobie poradzić z niezadowolonymi człowiekami?

Wystarczy, że udostępnią wam kawałek swojego trawnika i schłodzą go wodą, lub wyznaczą miejsce, w którym będziecie mogli sobie pokopać - mogą też, żeby was zachęcić do kopania akurat tam, wrzucić kość lub smaki - osobiście polecam :)




Aaaaaa, a już w następnym wpisie będą moje zdjęcia z Bartusiem! ;)

ps. na nieporzucajpsa.pl pojawili się partnerzy i zaczynamy umieszczać Wasze zdjęcia - macie jeszcze cały tydzień na nadesłanie zapraszam do zakładki "przyłącz się" [KLIK]

8 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia :)Moim pieskom jest bardzo ciepło,więc na ogródku są krótko lub leżą w cieniu :)Pozdrawiamy:Ewa,Goldi i Ivo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. urocza psina ;d mój do cienia ucieka ;DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie z drzewem i z wodą super!! Widać Fadziu, że kochasz naturę - tak się przytulasz do tego drzewka... ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. hihi, dzięki za propozycję z Japonii ale wyprztykałam się z kasy całkowicie :)
    pozdrowienia dla Waszej całej paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jak mi się marzy działeczka! Najlepiej z domeczkiem i pieseczkiem :)

    OdpowiedzUsuń

 
Instagram

Obserwatorzy:

Polecam:

Lubisz mnie?