2 Lata!


Czy coś więcej muszę dodawać? :)

to już jest 2! lata jak jesteśmy razem, ja i Wy!

Pamiętacie jakie miałem początki? jeśli nie to przeczytajcie mój pierwszy wpis >>KLIK<<

A teraz:



Blog też się odrobinkę zmienił :)




Czym się mogę pochwalić?

Aaaaa no jest tego trochę :)

Na FB jest Was już ponad 1000 fanów! - aktualnie 1225 :)


Dzięki Piotrowi mam fantastyczne logo:

Wraz z Panią udało się zaktywizować Was moi fantastyczni czytelnicy w akcji "Nie porzucaj psa"


Zostałem kamerzystą i reżyserem a przy okazji scenarzystą :)


Jestem w genialnej inicjatywie Dog Blog i dzięki temu pomagam innym psiakom


Zdążyłem zepsuć sobie kręgosłup i łaziłem miesiąc w gipsie :P


Wypuściłem swoje koszulki! :) - jestem już projektantem mody?


Duuuużo się działo, wiele spacerów, ogrom fantastycznych ludzi, szkolenie z posłuszeństwa, wizyta pani w tivi ochhh i jeszcze tyle rzeczy że teraz już nie pamiętam :)

Dziękuję Wam! Za to, że jesteście ze mną :*

16 komentarze:

  1. A my z przyjemnością uczestniczymy we wszystkich tych wydarzeniach :D I czekamy na więcej :D Życzymy więcej przygód, więcej superowych ludzi, więcej postów i więcej pomysłów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje Tobie i nam, ktorzy Cie poznalismy!! jestes moim ulubionym pieskiem!!! no moze nie jedynym ..ale ulubionym lub jednym z ulubionych...mam jeszcze innych faworytow..np Maksia ktory mimo ze staruszek, ma 12 lat , dusze ma malutkiego szczeniaczka i jest pieszczochem jak malutkie kotki...sciskam Cie serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Wiele sukcesów i ah ta sława! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulejszyn! Milo było uczestniczyć w tej wędrówce i metamorfozach razem z Tobą. Czekam na kolejne przygody :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulujemy :) I zostajemy tu nadal i czekamy na nowe ciekawe historyjki i nowych ciekawych kolegów i koleżanki. Tylko na nowe kontuzje nie czekamy i dlatego życzymy duuużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To my dziekujemy, ze mozemy Ci towarzyszyc, chocby wirtualnie.
    Zyczymy nastepnych szczesliwych latek, bez gipsow i zmartwien.
    Jestes wielki! Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :)!!! Pięknie się działo przez te dwa lata :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj działo działo :) i jeszcze sporo się dziać będzie :D

      Usuń

 
Instagram

Obserwatorzy:

Polecam:

Lubisz mnie?