Och my blog!

Blogo-kino

Pani trochę spóźniona, ale jak się okazało nie ostatnia :) dotarła na spotkanie Och my blog! Idea tych spotkań jest prosta - spotkać się w sympatycznym gronie i wymienić doświadczeniami lub podyskutować o drogach rozwoju bloga. 


Wczorajsze spotkanie odbyło się w genialnym miejscu - Gamma Factory - świetne sesje zdjęciowe można by tam zrobić :)


W zasadzie całe spotkanie polegało na przedstawianiu się :) przy okazji każdy zadawał pytania i od razu rodziły się nowe pomysły i dyskusje.


Polecam każdemu, nawet jeśli nie piszecie bloga a chcecie zacząć.


Moc pozytywnej energii i tona pomysłów po każdym takim spotkaniu!


http://instagram.com/mediafun - Zdjęcie zrobił Maciek

Z racji tego że spotkanie bloggerów, a mój blog skończył 2 lata - pani upiekła babeczki oraz na pamiątkę obecnym rozdała moje zdjęcia:

http://instagram.com/ilonapatro - Zdjecie zrobiła Ilona :)
Blogi które były na Och my blog'u! to:

Organizatorzy:
MediaFun - mediafun.pl - wszelką inną obecność w internetach znajdziecie na jego blogu
Ilona Patro - www.blogostrefa.com

Uczestnicy:
Basia - chicamala.pl - o związkach :)
www.zapytajpolozna.pl - dla mam tych przyszłych i tych co już są
Michał - jakoszczedzacpieniadze.pl - czyli jak oszczędzać żeby mieć na duuużo smaków :)
Rodzinne podróże - www.tasteaway.pl - poza pięknymi  miejscami i o tym jak podróżować z dzieckiem dużo pysznego jedzenia :)
Ekologicznie na trzy sposoby - 3poziomy.blogspot.com
O kosmetykach - cosmefreak.blogspot.com
Niesamowicie pozytywnie zakręcona 30stka - f-animation.blogspot.com
Bartek - który bloga chce założyć, a pisać będzie o produkcji telewizyjnej od kuchni - czekamy :)

Pięknie dziękujemy organizatorom! do następnego :)

11 komentarze:

  1. Hej Fado,

    Przekaż swojej Pani, że dziękuję jej za miłe spotkanie i mam nadzieję nie za długo znowu się z nią spotkać :)

    Dzięki za tą relację i linka do mojego bloga.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fotki :-) Podziwiam, bo mnie ciężko uchwycić, żebym dobrze wyszła, a Twojej Pani to się jakoś udało! Czekam aż pojawią się też na fb :-) Super było znowu się spotkać! Pozdrawiam i do następnego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ładna dziewczyna jesteś to co masz brzydko wychodzić? trza się na spacer umówić ;)

      Usuń
    2. Jak mi rodzice swojego psa nie pożyczą to wezmę świnkę na spacer ;-)

      Usuń
    3. oj świnek to lepiej nie bo ja to mam wewnętrzny konflikt z małymi zwierzakami :P

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia!
    Dziękuję za spotkanie było bardzo inspirująco. :-)

    P.S.: Fado mam Twoje zdjęcie jak ziewasz, identyczne jak to profilowe jest po prostu genialne! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy i my :) mam nadzieję, że na blogowigilii spotkam się ze wszystkimi osobiście ;)

      Usuń
  4. Kurcze muszę się kiedyś wybrać na takie spotkanie! :) Ale pewnie jak to ja przegapię..:P

    OdpowiedzUsuń
  5. kurde muszę się kiedyś wybrać na takie spotkanie :) Choć pewnie jak to ja..przegapię :P

    OdpowiedzUsuń

 
Instagram

Obserwatorzy:

Polecam:

Lubisz mnie?