niesamowite spotkanie

Jak weekend majowy Wam mija? Ja zaliczyłem godzinne szaleństwa z Hektorem i Timonem.. ten to wygląda.. mix samojeda z chowchow'em :) Może jutro ich spotkamy do Pani aparat weźmie żeby wam pokazać jakich mam kolegów :)


a oprócz tego człowieki moje zabrały mnie dziś do parku na spacer.. ale nie do naszego parku tylko gdzieś przy takim wielkim jakby gnieździe .. tym no .. stadionie narodowm o! :)


no i spotkałem Burbona.. mieszkał z moimi człowiekami przez jakiś czas ale podobno chciał zjeść Nakrapianą i nie mogli go zatrzymać .. w sumie gdyby był on nie wzięli by mnie.. a tak i jak mam fajnych człowieków i Burbon ma kochający dom :)


Pani to się normalnie wzruszyła jak zobaczyła tą mordkę :)


No ale trzeba było iść dalej .. zwiedzać.. węszyć.. szukać patyczków ..


Ostrożne podejście do wody ..



Nie! jednak wolę czuć grunt pod łapkami :P



Napić się chciałem..



Ale co to?
Patyk!
no to jednak chyba popłynę .. chyba że człowieki podadzą .. nie jednak nie .. to płynę..


ale zabawę se wymyślił .. to po to płynąłem żeby mi go zaś do wody wrzucili .. ehhh .. te człowieki czasami to jednak nie myślą ..




no dobra .. patyk odpłynął .. a ja mam go w nosie .. na brzegu też leży och całe mnóstwo .. no właśnie brzeg .. BRZEG!



Zamiast pomóc to się śmiali .. ehhh.. czasami to normalnie uczy mi więdną na tych moich człowieków :P



No i się spotkaliśmy z wesołą ekipą :)



Czułem że cała uwaga jest skupiona na mnie :)
ale to fajne było :)



o i nawet czułości były :)





Portret psa w mieście :)



a to był chyba wydech .. :P




12 komentarze:

  1. Piękne te Wasze spacerki ...
    Ale żeby zjeść Nakrapianą ??
    To chyba nieładnie...
    Czasami i tak bywa.

    Kiedyś miałam psa ,
    który chciał zjeść kota mojego własnego .
    W 3 osoby rozdzielaliśmy ostrożnie zwierzaki,
    jak ją przydusił.
    Nic się nie stało,
    ale od tamtego czasu inaczej rozwiązaliśmy układ przemieszczania się zwierzaków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna wycieczka :)! Burbon też cudny, ale Twój podkulony ogon wskazuje, że nie do końca Ci się spodobał... Pływak z Ciebie pierwsza klasa :D...

    OdpowiedzUsuń
  3. oo, linka! :) jak jej używacie, w jakich sytuacjach?

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno gnieździe? Mi się tam to kojarzy z koszykiem wielkanocnym, a jak już nasz przebój zaśpiewają to...
    Faduś pięknie wygląda w wodzie - widać, że się dobrze bawi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia;-) Świetny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj bo to taki niedorobiony koszyk :)) Jak te nasze drogi :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są świetne! A piesek czysty po tej kąpieli :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli psiak się wybiegał. ;p Śliczne zdjęcia, a psiak fotogeniczny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wycieczka i fajne zdjęcia :) Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesola historia, dobra na majowy weekend.

    OdpowiedzUsuń
  11. oj zazdroszczę takiego towarzystwa :) a kąpiel widzę pierwsza klasa, aż żal, że mnie tam nie ma ! Fado miejski pies szczęśliwy :) zupełnie jak Jaremka :) Piękne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń

 
Instagram

Obserwatorzy:

Polecam:

Lubisz mnie?