Krzykosiaki

Ciekawe kto pamięta mój pierwszy wpis? :) Ja byłem zbyt nieśmiały więc za mnie pisała moja pani. Pamiętam moje początki z człowiekami, jak przyjechali do Krzykosów i jedyny człowiek jakiego znałem oddał mnie w ręce nieznajomych, którzy strasznie się cieszyli i mnie tulili :) Ależ byłem wystraszony wtedy... zabrali mnie daleko od mojego stada i od pana Zbyszka, ale szybko mnie do siebie przekonali :)


Ale nie o mnie dziś miało być tylko o moim stadzie, które w Krzykosach zostało. Dwa lata temu zaczęła się wielka akcja pomocy krzykoskim psiakom. Udało się wyadoptować wszystkie szczeniaki i wysterylizować/wykastrować pozostałe psiaki.


Grupa wolontariuszy pod przywództwem Justyny, która cały czas wspiera krzykosiaki i pana Zbyszka, nadal potrzebują wsparcia w zasadzie każdego. Potrzebne są pieniądze, jedzenie, koce, siano, budy, smycze, miski i przede wszystkim obecność aby socjalizować psy.


Kontakt w sprawie wszelkiego rodzaju pomocy oraz adopcji: 604 44 90 30 Justyna. Możecie też do mnie pisać maile psiewedrowki@gmail.com - jestem z Justyną w stałym kontakcie :)

7 komentarze:

  1. Fado, ale byłeś maluszkiem!
    Jak dobrze, że pamiętasz o tym, by zachęcać innych do pomocy psiakom!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda mi tych psiaków które zostały bez swoich człowieków ...

      Usuń
  2. Cześć Fado! Tu Ana, ja też byłam adoptowana, a moimi człowiekami są: Jolka, Kamil i Dominika. Mam jeszcze brata Marata.Razem z Maratem od niedawna też mamy bloga (http://anamarat.blogspot.com/),na którym zachęcamy do adopcji bezdomnych psów :) Całymi sercami wspieramy Ciebie i Twoje Stado!

    OdpowiedzUsuń
  3. masz jakiś fajny plakat dot zbiórki dla psiaków, kociaków ( w tamtym roku chyba był taki )?? bym takiego gotowca rozesłała po firmie:) będziesz niedługo w Zabrzu to może coś się nazbiera ew jak będzie tego więcej zorganizuję transporcik

    OdpowiedzUsuń
  4. hej :) masz jakiś fajny plakacik dot zbiórki dla psiaków, kociaków ( w tamtym roku chyba był taki z Fadem na okładce )?? roześle po firmie może coś pomożemy, będziesz niedługo w Zabrzu to może już coś się uzbiera ew zorganizuję jakiś transporcik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej :) masz jakiś fajny plakacik dot zbiórki dla psiaków, kociaków ( w tamtym roku chyba był taki z Fadem na okładce )?? roześle po firmie może coś pomożemy, będziesz niedługo w Zabrzu to może już coś się uzbiera ew zorganizuję jakiś transporcik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fado Twoja Pani ma wielkie serce :)

    OdpowiedzUsuń

 
Instagram

Obserwatorzy:

Polecam:

Lubisz mnie?