dziwne ptaki ..


Wiadomo, że jak weekend przychodzi to człowieki mają duuużo czasu na spacery :) Tradycyjnie już pojechaliśmy na łąki na Białołękę.. i co tam zastaliśmy .. wielkie, brzęczące ptaki do których wchodzili ludzie..


Zawsze łąki puste były, a tym razem każdy wjazd na pola był zastawiony samochodami z chorągiewkami - toż każdy ptak wie gdzie jego gniazdo .. chyba, że po chorągiewce poznaje .. hmm



Trochę rozpraszały mnie ich brzęczące dźwięki ..


.. zwłaszcza jak jeden nisko przeleciał ..





Człowieki nazwały to paralotnią .. dziwna nazwa dla ptaka :P




Okazało się, że one są nieszkodliwe, więc mogłem spokojnie pohopsać :)



Ahh, no i na sam koniec spaceru spotkaliśmy piękną dorosłą damę goldenkową :)



10 komentarze:

  1. O, to sobie pohopsałeś i dużo nowego się dowiedziałaś o życiu ludzi :-)))
    "Dziewczyna" przystojna bardzo :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ano dziwne są wynalazki ludzi..

    a sunia mimo iż dużo starsza ode mnie to nadal energiczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale miales ladny spacer. I sunia calkiem calkiem, ja tez mam goldena starowinke ale w Andach. A teraz jade do kraju fado, ile razy bede sluchac tych melodii bede sobie myslala o Tobie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje czlowieki maja swietny plan z ta wycieczka samochodem do Portugalii, od kilku lat tez mam takie zamiary, ale czekam by moj brat przeszedl na emeryture i wtedy sobie pozwolimy na takie bezstresowe przemierzanie Europy. A Portugalia, moj Ty Fado, bedzie Ci sie bardzo podobala.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny spacer miałeś. No i... poznałeś nową odmianę ptaka... paralotnię :P
    Jesteś śliczną i mądrą psinką :D

    OdpowiedzUsuń
  6. "wielkie, brzęczące ptaki do których wchodzili ludzie.." - myślę sobie - WTF?! ;D
    Fajny pomysł na post! Będę wpadać ; ]
    Pozdrawiamy!
    L&M

    OdpowiedzUsuń
  7. Drizzle dziękujemy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fado! Jak ten czas leci! Ty się już za kobitkami oglądasz...? :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako niepoprawna psiara, zakochana w swoich i obcych czworonogach iscie psim wechem i szostym zmyslem trafilam pod ten adres i zostaje!

    OdpowiedzUsuń
  10. na naszym niebie też latają takie ptaki :) właśnie dziś można je było podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń

 
Instagram

Obserwatorzy:

Polecam:

Lubisz mnie?